"Енергозбереження – нові підходи до вирішення екологічних проблем"
Мета конференції:навчальна:вивчити можливості енергозбереження – альтернативні джерела енергії, енергозберігаючі технології, розробка пристроїв з низьким енергоспоживанням;
розвиваюча: розвивати творчі здібності учнів, вміння самостійно працювати з джерелами інформації;
виховна:виховувати культуру енергоспоживання, формувати позитивне відношення до проблеми економії енергії і енергоресурсів.
Обладнання: мультимедійний проектор, екран, плакати, дитячі малюнки на тему «Енергозбереження»
У 2015-2016 навчальному році в 7 класі розпочинається вивчення фізики за новою навчальною програмою, затвердженою наказом Міністерства № 664 від 26.06.2012 року з урахуванням змін, затверджених наказом Міністерства № 585 від 29.05.2015 (http://iitzo.gov.ua/serednya-osvita-navchalni-prohramy/ ).
Епіграф –це головна думка уроку. До епіграфа впродовж уроку можна звертатися кілька разів: на початку, коли визначаються завдання уроку; протягом уроку, коли завдання вирішується; наприкінці, коли підбиваються підсумки. Із епіграфа легко створити проблемну ситуацію, над якою можна працювати протягом усього уроку. У ролі епіграфа можуть використовуватися крилаті вислови, поетичні рядки, висловлювання філософів, літературознавців, поетів, політиків тощо.
Пропоную Вашій увазі добірку епіграфів до уроків фізики.
Урок - конференція «Ядерна енергія. Перспективи розвитку ядерної енергетики»
« Наше покоління розуміє, що не Земля належить нам, а ми належимо їй. І нам потрібно передати майбутнім поколінням чисту планету» Ханс Блікс – Генеральний директор МАГАТЕ
Щоб учні краще запам'ятали послідовність кольорів веселки, їм можна запропонувати кілька мнемонічних правил (ураїнською, російською, англійською мовами).
Мета: Систематизувати знання учнів про масу, молярну масу та розміри молекул, кількість речовини, продовжити формування навичок і умінь учнів розв’язувати типові фізичні задачі, застосовуючи набуті знання; розвивати логічне мислення, виховувати уважність, толерантність, інтерес до вивчення фізики, дбайливе ставлення до природи.