Главная | Регистрация | Вход | RSSВоскресенье, 2024-04-28, 2:07 AM

Сайт Фадеєвої Ольги Іванівни, вчителя фізики Зміївського ліцею №1 ім.З.К.Слюсаренка

Меню сайта
Погода

вологість:

тиск:

вітер:

Категории раздела
Методика викладання [10]
Учням [23]
Для вас, батьки [6]
Позакласна робота [7]
Олімпіади [16]
Конференціі [13]
Турнір Юних Фізиків [11]
Тести [3]
Презентації, відео [8]
Контрольні роботи [4]
Календарно-тематичне планування [9]
Бібліотека [2]
Школа молодого вчителя [9]
Готуємось до ЗНО [5]
Підвищення кваліфікації [1]
Математика 5 клас [7]
Математика 9 клас [7]
Фізика 7 клас [6]
Фізика 8 клас [5]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлов

Главная » Файлы » Методика викладання

Методика проведення самоаналізу уроку
[ Скачать с сервера (74.5 Kb) ] 2015-11-04, 7:32 PM

МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ САМОАНАЛІЗУ УРОКУ

Мета: • закріпити уявлення молодих вчителів про форми аналізу та самоаналізу уроку;

• формувати навички проведення самоаналізу уроку.

Проведення самоаналізу уроку дозволяє вчителю фізики розв'язати ряд важливих завдань:

-учитель краще усвідомлює систему своєї роботи, швидше освоює на практиці методику вибору й обґрунтування оптимального варіанта навчання;

-самоаналіз робить учителя більше психологічно захищеним та впевненішим у собі;

-самоаналіз поліпшує якість планування наступних уроків, стимулює розвиток творчого мислення й діяльності вчителя, заощаджує час планування.

Робота в групах. Пропоную вам опрацювати в групах чотири різних схеми самоаналізу уроку та поділитись з колегами своїми думками.

СХЕМИ САМОАНАЛІЗУ УРОКУ

Схема 1

1 Яке місце цього уроку в темі, розділі, курсі? Його зв’язок із попередніми уроками?

2 Які особливості класу було враховано під час планування уроку?

Які завдання планувалося вирішувати на уроці? Цим влаштував такий вибір завдання?

4 Чим влаштував вибір структури та типу уроку?

5 Чим влаштував вибір змісту, форми та методів навчання (за елементами уроку)?

6 Які умови (навчально-матеріальні, гігієнічні, морально-психологічні, естетичні й тимчасові) було створено на уроці? Наскільки вони спряли успішній роботі?

7 Чи були відхилення від плану уроку? Чому? Які самі? До чого вони призвели?

8 Як можна оцінювати результати уроку? Чи вирішено його завдання? Чи не було перевантаження учнів?

9 Які висновки на майбутнє можна зробити за результатами уроку?

Схема 2

1 Загальна структура уроку Основна дидактична мета уроку: його місце в системі уроків у темі, основні моменти уроку, дозування часу, дотримання основних вимог до оформлення кожного уроку, ефективність використання часу на уроці

2 Реалізація основної дидактичної мети уроку Виконання вимог програми, співвідношення матеріалу, поясненого на уроці й даного на самостійну роботу, організація сприйняття, уваги, пізнавального інтересу, організація первинного закріплення матеріалу, перевірка якості ЗУН, використання розділу та програм, вимоги до знань: опитування учнів – принцип виклику, диференційовані завдання, використання орієнтовних норм оцінок учнів, даних у програмах

3 Розвивальний аспект уроку Залучення учнів до здійснення основних розумових операцій, подолання посильних труднощів, розвиток пізнавальної самостійності й послідовності, науковості зв’язку теорії з практикою, міцність знань

4 Дотримання основних принципів дидактики Принцип наочності, свідомості й активності в роботі вчителя й учнів, доступності й посильності, систематичності й послідовності, науковості зв’язку теорії з практикою, міцність знань

5 Методи навчання Методи ведення нового матеріалу, закріплення та вироблення вмінь та навичок, контролю; відповідність методів загальної спрямованості навчання дидактичній меті, специфіці навчального предмета; залежність вибору методів навчання від матеріальної оснащеності шкіл

6 Виховний аспект уроку Використання виховних можливостей змісту навчального матеріалу, формування світогляду, зв’язок із життям, виховання сумлінного ставлення до праці, навчання, використання виховної можливості оцінки, виховний вплив особистості вчителя

7 Учитель на уроці Підготовка до уроку, роль конспектів, види діяльності на уроці, контакт із класом, індивідуальний підхід до учнів, значення предмета, захопленість ним, зовнішній вигляд учителя

8 Робота учнів на уроці Підготовка учнів до уроку, активність на різних етапах уроку, види діяльності, культура мови, дисципліна, ставлення до предмета, вчителя; динаміка працездатності, моменти найвищої активності, зниження працездатності, їхні причини, рівень сформованості вміння вчитися

9 Гігієнічні умови на уроці Приміщення, його оснащеність, меблі, дотримання принципу розташування, розклад на цей день, тривалість і характер проведення змін, вплив гігієнічних умов на динаміку працездатності на уроці

Категория: Методика викладання | Добавил: Fadeeva
Просмотров: 819 | Загрузок: 12 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Поиск
Корисні посилання
Портал Академії www.all-fizika.com Музейний комплекс Зміївського ліцею №1 імені З.К.Слюсаренка История Змиевского края Зміївське наукове краєзнавче товариство Электронный научный журнал «Змиевское краеведение» (Electronic scientific journal «Zmiev Local Lore»)

Copyright MyCorp © 2024
Создать бесплатный сайт с uCoz