Главная | Регистрация | Вход | RSSВоскресенье, 2024-04-28, 2:10 AM

Сайт Фадеєвої Ольги Іванівни, вчителя фізики Зміївського ліцею №1 ім.З.К.Слюсаренка

Меню сайта
Погода

вологість:

тиск:

вітер:

Категории раздела
Методика викладання [10]
Учням [23]
Для вас, батьки [6]
Позакласна робота [7]
Олімпіади [16]
Конференціі [13]
Турнір Юних Фізиків [11]
Тести [3]
Презентації, відео [8]
Контрольні роботи [4]
Календарно-тематичне планування [9]
Бібліотека [2]
Школа молодого вчителя [9]
Готуємось до ЗНО [5]
Підвищення кваліфікації [1]
Математика 5 клас [7]
Математика 9 клас [7]
Фізика 7 клас [6]
Фізика 8 клас [5]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлов

Главная » Файлы » Методика викладання

Особливості вивчення фізики в 2015-2016 навчальному році
[ Скачать с сервера (18.8 Kb) ] 2015-07-27, 9:21 PM

                                                                                       Додаток

                                                                                      до листа Міністерства

                                                                                      освіти і науки України

                                                                                      від 26.06.2015 р. № 1/9-305

Особливості вивчення базових дисциплін

у загальноосвітніх навчальних закладах

 у 2015/2016 навчальному році

Фізика

У 2015-2016 навчальному році в 7 класі розпочинається вивчення фізики за новою навчальною програмою, затвердженою наказом Міністерства № 664 від 26.06.2012 року з урахуванням змін, затверджених наказом Міністерства № 585 від 29.05.2015 (http://iitzo.gov.ua/serednya-osvita-navchalni-prohramy/ ).

Навчальна програма узгоджена з двоконцентричною структурою загальноосвітньої школи. У 7–9 класах вивчається логічно завершений базовий курс фізики, який закладає основи фізичного знання на явищному (феноменологічному) рівні.

Особливостями нової навчальної програми є:

забезпечення логічної завершеності базового курсу фізики (7-9 кл.) через орієнтацію його змісту на формування в учнів здатності і готовності до застосування фізичних знань у практичних життєвих ситуаціях, підкреслення універсального характеру законів збереження в природі, демонстрацію історичного шляху розвитку фізичної картини світу, ролі фізики як фундаментальної теорії сучасного природознавства, техніки і технологій;

збільшення кількості годин на вивчення базового курсу (наприклад, у 7 класі відводиться 70 навчальних годин, 2 години на тиждень);

посилення компетентнісного підходу у формуванні змісту фізичної освіти на основі компетентнісної спрямованості вимог до рівнів навчальних досягнень учнів. Це в свою чергу зумовлює привнесення у зміст навчання фізики елементів, засвоєння яких орієнтоване на використання методів і форм активного навчання фізики, зокрема навчальних проектів, що спрямовані на формування предметної та ключової науково-природничої компетентностей учнів. З цією метою в програмі запропоновано орієнтовні теми навчальних проектів і зазначено кількість навчальних годин, що виділяється на цей вид навчальної діяльності учнів;

вилучення зі змісту освіти другорядних елементів, як правило, інформаційного спрямування і зменшення кількості дидактичних одиниць, засвоєння яких має репродуктивний характер або спрямоване на запам’ятовування;

розширення академічної свободи вчителя шляхом надання йому можливості вносити корективи в планування навчального процесу, перерозподіляти навчальні години між темами, орієнтуючись на особливості побудови авторських методичних систем;

пом’якшення вимог до обов’язковості виконання фронтальних лабораторних робіт, враховуючи наявну матеріально-технічну базу фізичних кабінетів, не знижуючи при цьому вимог до експериментальної підготовки учнів (результати виконання однієї з робіт до кожного розділу повинні бути обов’язково оцінені).

Для 7 класу в таблиці1 подано кількість годин, мінімальну кількість тематичних та лабораторних робіт, що оцінюються.

Таблиця 1.

Клас

Річна кількість годин

Кількість годин на тиждень

Мінімальна кількість тематичних робіт

Мінімальна кількість лабораторних робіт, що оцінюються

7

70

2

4

4

 

У нагоді учителям стануть такі інформаційні ресурси:

http://www.nas.gov.ua

http://kyivenergo.ua/shco_take_energoefektivnist

http://7chudes.in.ua/

http://www.expocenter.com.ua/

Категория: Методика викладання | Добавил: Fadeeva
Просмотров: 813 | Загрузок: 13 | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Поиск
Корисні посилання
Портал Академії www.all-fizika.com Музейний комплекс Зміївського ліцею №1 імені З.К.Слюсаренка История Змиевского края Зміївське наукове краєзнавче товариство Электронный научный журнал «Змиевское краеведение» (Electronic scientific journal «Zmiev Local Lore»)

Copyright MyCorp © 2024
Создать бесплатный сайт с uCoz