Главная | Регистрация | Вход | RSSСуббота, 2024-05-04, 8:51 AM

Сайт Фадеєвої Ольги Іванівни, вчителя фізики Зміївського ліцею №1 ім.З.К.Слюсаренка

Меню сайта
Погода

вологість:

тиск:

вітер:

Категории раздела
Методика викладання [10]
Учням [23]
Для вас, батьки [6]
Позакласна робота [7]
Олімпіади [16]
Конференціі [13]
Турнір Юних Фізиків [11]
Тести [3]
Презентації, відео [8]
Контрольні роботи [4]
Календарно-тематичне планування [9]
Бібліотека [2]
Школа молодого вчителя [9]
Готуємось до ЗНО [5]
Підвищення кваліфікації [1]
Математика 5 клас [7]
Математика 9 клас [7]
Фізика 7 клас [6]
Фізика 8 клас [5]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлов

Главная » Файлы » Позакласна робота

Виховна година
[ Скачать с сервера (50.0 Kb) ] 2015-02-18, 11:43 PM

Виховна година-тренінг «Будьте здорові!»

Мета: з'ясувати сутність понять «здоров'я» та «здоровий спосіб життя»; поглибити знання, уміння і навички здорового способу життя підлітків з метою попередження небезпечної поведінки; розвивати вміння роботи в групах; виховувагли толерантне ставлення один до одного.

Обладнання: авторучки, аркуші паперу форматів А4, А1, маркери, фломастери, кольоровий папір, інформаційні повідомлення, невеличкі різноколірні аркуші паперу для об'єднання учнів у групи.

Хід заняття

I. Організаційний момент.

Емоційне налаштування класу.

II. Знайомство. Учням пропонується об'єднатися в пари, протягом 3 хвилин взяти інтерв'ю один в одного, щоб представити свого «візаві». Орієнтовні запитання для інтерв 'ю: • Життєве кредо. • Три найулюбленіші речі. • Заповітна мрія.

III. Гра «Острів мрій» .Необхідно звернути увагу учнів на те, що в цій грі всі мрії стають реальністю. Проте кожен учень повинен обрати тільки одну мрію з усіх: «Здоров'я», «Багатство», «Слава», «Кохання». «Родина». Усі вони записані на дошці. Це вікторина на зразок «запитання — відповідь». На запитання «Про що ти мрієш?» відповідають по черзі всі, до кого звертається вчитель, на відповідь дається кілька секунд. Усі відповіді записуються на дошці у відповідних категоріях. Потім учитель пропонує визначення поняття здоров'я Всесвітньої організації охорони здоров'я: «Здоров'я — це стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб або фізичних вад».

IV. Вправа «Модель здоров'я». Учні об'єднуються у 3 групи, кожна з яких отримує завдання: розробити модель здоров'я, виходячи з власного бачення цієї проблеми. У кожній команді обирається той, хто фіксує всі ідеї, — «секретар», той, хто стежить за часом, — «хронометрист», і той, хто презентуватиме роботу групи, — «спікер». Використовуючи аркуші паперу А1, маркери, фломастери, кольоровий папір, учні протягом 10—15 хвилин розробляють моделі, а потім кожна група презентує свою розробку. Після презентації вчитель пропонує дітям уявити ті шкідливі, руйнівні фактори, які впливають на здоров'я, і, працюючи в тих самих підгрупах, за 3 хвилини продемонструвати на створених моделях дію цих факторів на ту чи іншу модель. Завдання для учнів — під час презентацій фіксувати фактори, які формують здоров'я, і фактори, які йому шкодять. Важливо, щоб учні розповідали, що вони відчували, коли створювали модель здоров'я, що — коли руйнували, і що — коли їхню модель було зруйновано. Важливі також запитання: «Чи можна відновити те, що вже зруйновано?», «Чи буде це мати той самий вигляд?», «Що легше—запобігти руйнуванню чи відновити?». Обов'язковий висновок після вправи: зруйнувати значно легше, ніж створити. Дуже важливо зберегти те, що маємо, і від нас самих залежить, що ми оберемо — шлях до здоров'я чи навпаки.

V. Гра «Подарунок». Учні стають у коло. їм пропонується зробити подарунок своєму сусідові справа, а саме: подарувати йому гарний настрій за допомогою міміки й жестів.

VI. Вправа «Вплив наркотичних речовин на організм підлітка» .Учні об'єднуються у 3 групи. Кожна група отримує завдання: за допомогою інформаційних повідомлень визначити вплив на організм підлітка: — тютюну; — алкоголю; — наркотиків. Завдання можна виконувати, утворюючи схеми, таблиці, малюнки тощо.

VII. Дискусія «Моя особиста позиція». Учні, сидячи у колі, висловлюють свої думки щодо проблемних ситуацій: • Ви зайшли у приміщення, а там хтось палить. • За святковим столом дорослі запропонували вам алкоголь. • До класу принесли невідому речовину — порошок або таблетки. Важливо надати слово кожному.Доцільними є відповіді: «Я відчуваю...», «Мені хочеться...».

Заключне слово вчителя Здоров'я — це найбільша цінність кожної людини. Важливо знати, що шкідливі звички шкодять нашому здоров'ю, призводять до хвороб, депресій, деградації особистості, втрати мрій, дорогих людей, речей, які були колись найважливішими. Пам'ятайте про це, здобувайте нові знання, робіть правильний вибір. Будьте здорові!

Категория: Позакласна робота | Добавил: Fadeeva
Просмотров: 1031 | Загрузок: 14 | Рейтинг: 4.0/4
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Поиск
Корисні посилання
Портал Академії www.all-fizika.com Музейний комплекс Зміївського ліцею №1 імені З.К.Слюсаренка История Змиевского края Зміївське наукове краєзнавче товариство Электронный научный журнал «Змиевское краеведение» (Electronic scientific journal «Zmiev Local Lore»)

Copyright MyCorp © 2024
Создать бесплатный сайт с uCoz